04 de Maig de 2016

Nombre màxim d'assistents: 120

Al mes de març de 2015 la Fundació Joan Maragall va organitzar un Congrés a Montserrat, un espai de diàleg entorn de l’ànima d’Europa, els valors espirituals i els trets culturals que la vertebren. Els fruits d’aquesta reflexió s’apleguen en el monogràfic Europa: retrobar l’ànima, volum 253 de Qüestions de Vida Cristiana.

La reflexió sobre el paper dels valors  compartits per la tradició cristiana i la tradició laica en el projecte europeu ha estat des dels inicis a l’agenda de la Fundació i ha incentivat el seu debat intern i nombrosos actes públics.

Ara, en ocasió de la publicació d’aquest volum i a manera de presentació pública, organitzem una taula rodona en la que intervindran Josep RAMONEDA i Vicenç VILLATORO, moderats per Francesc TORRALBA.

Dia: dimecres 4 de maig de 2016
Hora: 19’30h
Lloc: Sala d’Actes del Palau Macaya (Pg. de Sant Joan, 108 – Barcelona)

Podeu llegir les dues cròniques de l’acte:

A Catalunya Cristiana

A Catalunya Religió