30 de Novembre de 2015

El proper dilluns 30 de novembre, de les 18:00 a les 20:00h, tindrà lloc la quarta sessió del Seminari intern sobre Patrimoni Sacre de la Fundació Joan Maragall.

En aquesta sessió comptarem amb la participació de la Dra. Concepció Peig Ginebreda, que parlarà sobre “El concepte de temple en Josep Maria Jujol” i, posteriorment, arran de la recent publicació del llibre “Ámbitos de revelación. Arquitectura y Nueva Evangelización” (CPL. 2015. Llibreria Claret), el despatx “T113-Taller d’Arquitectura” presentarà les obres la reforma de l’Abadia de Riudoms (Maria del Mar Viladot), la reforma interior del temple parroquial de Santa Madrona al Poble-Sec (Giuseppe Giacalone) i la nova Capella de Sant Ignasi de Loiola a la cúria provincial de la Companyia de Jesús (Eloi Aran).  Posteriorment s’obrirà un espai de diàleg i participació entre els assistents.

Tot i ser un seminari intern, si algú vinculat a l’àmbit del patrimoni sacre hi vol participar pot adreçar-se al correu patrimonisacre@fundaciojoanmaragall.org