02 de Març de 2020

Donatiu menors de 35 anys i Promotors: 0 €

ELS QUATRE QUARTETS DE T. S. ELIOT I EL SENTIT DE LA CONDICIÓ HUMANA

A càrrec de Sam ABRAMS

Amb aquest taller –limitat a 15 assistents– volem donar l’oportunitat d’aprofundir en grans obres, des del punt de vista del diàleg fe i cultura, propi de la Fundació.

Quatre quartets és la culminació d’un procés artístic que mira d’entrellaçar definitivament la poesia filosòfica i reflexiva i la poesia de signe religiós i transcendent. L’ambició humana i intel·lectual de Quatre quartets va exigir que Eliot hagués de replantejar-se de cap a cap el seu discurs poètic. Quatre quartets ha estat, sense cap mena de dubtes, una de les creacions poètiques més influents del segle XX a nivell universal.

Dilluns 2 de març de 2020
Lectura i comentari de «Burnt Norton». (1)

Dilluns 20 d’abril de 2020
Lectura i comentari d’«East Coker». (2)