16 d'Abril de 2018

A càrrec d’Oriol IZQUIERDO

Escriptor i gestor cultural català. És llicenciat en Filosofia i Lletres per la Universitat Autònoma de Barcelona, 1987 i Diploma d’estudis avançat i Doctorat en Comunicació i Humanitats per la Facultat de Comunicació Blanquerna, Universitat Ramon Llull (URL), 2010. Des del 1980 està estretament vinculat al món cultural català desenvolupant diferents tasques.

Ha donat classes de literatura i seminaris d’humanitats a la Facultat de Comunicació Blanquerna (URL), a la Universitat Oberta de Catalunya, a la Universitat de Barcelona i a l’Escola d’Escriptura i Humanitats de l’Ateneu Barcelonès.

Com a editor, ha sigut director literari d’Edicions Proa (Grup Enciclopèdia Catalana), entre 1987 i 1998, i responsable de publicacions de la Fundació Joan Maragall. Ha estat secretari general de l’Opinió Catalana i ha sigut membre, entre d’altres, del jurat de la Lletra d’Or.

Fou director de la Institució de les Lletres Catalanes des del 2003 al 2013.

ENTRADA LLIURE

Guió