17 de Desembre de 2019

Des de l’any 1995, el Patronat de la Fundació Joan Maragall ha volgut oferir un espai de reflexió mensual sobre l’actualitat social, cultural i religiosa del món.

Vivim un època que alguns han identificat com “l’era de la infoxicació”. Són moments marcats per la sobreinformació i, conseqüentment, per la desinformació de la nostra societat.

Per aquest motiu s’ha cregut convenient repensar aquesta activitat de reflexió i organitzar una taula rodona trimestral dedicada monogràficament a un tema rellevant de l’actualitat, amb l’objectiu de defugir els ritmes dels nostres dies i deixar espai al diàleg i a la reflexió pausada.

Ens plau convidar-vos, doncs, a la taula rodona d’actualitat d’aquest primer trimestre del curs 2019-2020 que amb el títol:

FER POSSIBLE EL DIÀLEG: LES RELACIONS CATALUNYA-ESPANYA,
PASSAT, PRESENT I FUTUR

Comptarà amb la participació de:

Jordi AMAT, escriptor, filòleg i crític literari. Autor de La confabulació dels irresponsables (Anagrama, 2017)

Esther VERA, periodista, politòloga i directora del diari Ara

Moderats per: Òscar BARDAJÍ

CANVI DE DATA

Dia: dimarts 17 de desembre de 2019
Lloc: Auditori de la Fundació Joan Maragall (València, 244 1r – Barcelona)

Entrada lliure. Aforament limitat