20 de Maig de 2019

Ens plau de convidar-vos a les sessions de reflexió de l’actualitat cultural i religiosa del mes de maig

Dilluns, 20 de maig de 2019
Ferran CASAS, sotsdirector de Nació Digital

Moderador: Òscar BARDAJÍ

Guió de la sessió

FERRAN CASAS

Subdirector del grup de comunicació digital Grup Nació Digital. És president del Grup de Periodistes Ramon Barnils des de 2016.

Va estudiar periodisme a la Universitat Ramon Llull. Va començar com corresponsal de política a Madrid del diari Avui. El 2007 va anar al diari Público com a cap de política a Catalunya fins al 2010. Va ser cap de política del diari Ara des de la seva fundació el 2010 fins al 2015, quan passar a delegat del mateix diari a Madrid fins al setembre de 2016, que va passar a ser subdirector del diari Nació Digital.

El 2012 va escriure el llibre amb Joan Rusiñol Començar de nou. Catalunya debat el seu futur: singularització o independència

El 2017 i juntament amb Roger Tugas ha escrit el llibre I tot això com es paga? 100 claus per entendre la hisenda catalana.