04 de Juny de 2019

Nombre màxim d'assistents: 185

LA FE EN TEMPS D’INCERTESA

Conferència a càrrec de Timothy RADCLIFFE

Si volem que el cristianisme segueixi viu i pròsper en el segle XXI, cal evitar dues temptacions: tancar-nos en un gueto i assimilar-nos a la societat fins al punt de ser esclaus d’una cultura quasi del tot secularitzada. Per no caure en cap d’aquestes temptacions hem d’estar amb la gent i compartir els seus problemes. Hem d’estar amb els nostres contemporanis fent atenció a l’evangeli i als ensenyaments de l’Església. Només llavors podrem descobrir junts una Paraula que ha de ser compartida.
(T. Radcliffe)

Ens plau de convidar-vos a la conferència que pronunciarà Timothy RADCLIFFE.

El P. Radcliffe, teòleg dominic, fou professor de Sagrada Escriptura a la Universitat d’Oxford.

El 1987 fou escollit provincial d’Anglaterra, i després Mestre de l’Orde l’any 1992. És en aquesta època que es fa conèixer fora dels cercles religiosos per les seves anàlisis i les seves postures sobre la societat contemporània, la situació de l’Església, la vida cristiana i la vida religiosa, sobretot amb diverses obres que han estat àmpliament reeditades.
La finesa de les seves anàlisis, la simplicitat dels seus propòsits, tot amb una gran profunditat i un característic sentit de l’humor, han fet que que sigui una figura catòlica molt significativa del segle XXI.

El Patronat de la Fundació ha considerat que tant el tema com el ponent recullen part de la reflexió interna que ha portat a terme en les seves reunions d’aquest curs i ha pensat que convidar el P. Radcliffe és una bona manera de compartir-la públicament.

Invitació