07 de Maig de 2018

ACTIVITAT DE REFLEXIÓ INTERNA

El Patrimoni Sacre com agent comunicador

El proper dilluns 07 de maig tindrà lloc la 14a sessió del Seminari Intern de Patrimoni Sacre de la Fundació Joan Maragall, de les 18:00 a les 20:00h, a l’auditori de la FJM, al Carrer de València, 244. Aquesta vegada tractarem el tema del patrimoni sacre com agent comunicador. Comptarem amb la participació del Dr. Jean-Paul Hernández sj, coordinador de Pietre Vive i professor de “Teologia de l’art” a la Pontificia Universitat Gregoriana amb la ponència “Piedras vivas, el patrimonio sacro como lugar de comunicación de la fe”, i del Sr. Dani Font i Montanyà, Coordinador de la Delegació Episcopal del Patrimoni Cultural del Bisbat de Vic i Coordinador de Catalonia Sacra, amb la ponència “La comunicació del patrimoni cultural de l’Església: Catalonia Sacra, un projecte amb voluntat de globalitat.”

Esperem la vostra confirmació d’assistència a la sessió al correu patrimonisacre@fundaciojoanmaragall.org

Recordem que, tot i no ser un acte obert, es pot participar a la sessió adreçant una petició argumentada al correu electrònic indicat.