25 de Març de 2019

ACTIVITAT DE REFLEXIÓ INTERNA

El proper dilluns 25 de Març de 2019, de les 18 a les 20h a la sala d’actes de la FJM, tindrà lloc la 17a sessió del Seminari Intern de Patrimoni Sacre de la Fundació Joan Maragall, dedicada a arquitectura sacra efímera.

Comptarem amb la participació del Sr. Ricardo Flores, professor de projectes de l’Escola d’Arquitectura de Barcelona, que presentarà la capella del despatx Flores&Prats per la l’estrena del Vaticà a la 16° Bienal de Arquitectura de Venecia de 2018; i també amb el Sr. Eduardo Delgado Orusco, professor de projectes a l’Escola d’Arquitectura de Saragossa i autor de nombrosos articles sobre arquitectura religiosa actual, amb la ponència “Lo efímero y lo permanente”

Esperem  la vostra confirmació d’assistència responent al correu patrimonisacre@fundaciojoanmaragall.org

Recordem que, tot i no ser un acte obert, es pot participar a la sessió adreçant una petició argumentada al correu electrònic indicat