14 d'Octubre de 2019

ACTIVITAT DE REFLEXIÓ INTERNA

Seminari coordiant per Eloi ARAN i Ricardo GÓMEZ

El proper 14 d’octubre, de 18 a 20h a la seu de la Fundació Joan Maragall, tindrà lloc la 19a sessió del Seminari intern de Patrimoni Sacre que tractarà dels Criteris d’intervenció en restauració de patrimoni sacre. Comptarem amb una primera xerrada del doctorand Àngel Menargues, arquitecte i màster en Conservació de Patrimoni per la Universitat Otto Friedrich de Battembreg, amb el títol La recerca com a base de coneixement i restauració: El cas de Notre Dame de París abans i després de l’incendi; i una segona intervenció de mossèn Joan Cabot i de l’arquitecte Ignasi Pineda entorn la Restauració i reforma del temple parroquial de la Mare de Déu de Lurdes, al Poble-sec, Barcelona.

Tot i no ser un acte obert, es pot participar a la sessió adreçant una petició argumentada al correu electrònic patrimonisacre@fundaciojoanmaragall.org