Veure versió online
FJM
SEU VACANT: ESCENARIS DE FUTUR juny 2022
SEU VACANT: ESCENARIS DE FUTUR
EL PATRONAT DE LA FUNDACIÓ JOAN MARAGALL ES COMPLAU A CONVIDAR-VOS A LA TAULA RODONA QUE AMB EL TÍTOL

SEU VACANT: ESCENARIS DE FUTUR

ANIRÀ A CÀRREC DE:

MÀXIM MUÑOZ, PRESIDENT DE LA URC
ANTONI PUIGVERD, ESCRIPTOR I PERIODISTA
FRANCESC ROMEU, CAPELLÀ I ESCRIPTOR

I SERÀ MODERADA PER JOSEP M. CARBONELL, PRESIDENT DE LA FUNDACIÓ

L’ACTE TINDRÀ LLOC EL DIMECRES, 6 DE MARÇ A LES 19H A L’AUDITORI DE LA FUNDACIÓ JOAN MARAGALL (València, 244 1r - Barcelona)

Places limitades a la capacitat de la sala

Amb la col·laboració de la Direcció General d'Afers Religiosos
Reenviar a un amicDonar-se de baixa
Fundació Joan Maragall · Cristianisme i cultura
C/ València 244, 2n · 08007 Barcelona
Telèfon +34 93 488 08 88 · fjm@fundaciojoanmaragall.org
Li hem enviat aquest missatge de correu electrònic perquè està registrat per rebre les nostres comunicacions per correu electrònic. No respongui a aquest missatge ja que no podrem atendre'l personalment.

Afegeixi fjm@fundaciojoanmaragall.org a la seva llibreta d'adreces i asseguris de rebre totes les nostres comunicacions.

En compliment del Reglament UE 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 sobre Protecció de Dades de caràcter personal, us comuniquem que les dades que ens faciliteu formaran part d'un fitxer del que és responsable la FUNDACIÓ JOAN MARAGALL, amb domicili a C/ València, 244, 2n, 08007 Barcelona i NIF G59319186.

El tractament d'aquestes dades està destinat exclusivament a la comunicació de les activitats pròpies de la Fundació Joan Maragall, promogudes per la Fundació i/o per col·laboracions, i responen a un interès legítim de l'entitat i autoritzat per la normativa vigent.
Les dades personals es conservaran durant un període de sis anys en conformitat amb la normativa comptable i, quan sigui necessari, durant deu anys segons la normativa de prevenció de blanqueig de capitals.

Podeu accedir a les vostres dades personals per exercir els drets que teniu d'oposició, de rectificació o cancel·lació d'aquestes mitjançant un correu electrònic a fjm@fundaciojoanmaragall.org. Les vostres dades seran utilitzades per enviar la informació de la Fundació Joan Maragall i efectuar la gestió administrativa corresponent. En aquest sentit us manifestem el nostre compromís a realitzar-ne un ús responsable i confidencial.

Informació específica per a Promotors de la Fundació Joan Maragall
El tractament de les vostres dades personals com a Promotors de la Fundació Joan Maragall deriva de la gestió administrativa necessària amb l'acord compromès.
Les dades facilitades a la Fundació formen part del nostre fitxer de dades protegit i només es cedeixen el nom i l'adreça postal a l'empresa contractada per la tramesa de les publicacions. Així mateix, les dades bancàries es trameten a l'entitat bancària amb la qual treballa la Fundació per fer el càrrec un cop l'any o segons el període acordat prèviament.

Aquest missatge i qualsevol document que porti adjunt, si escau, són confidencials i destinats únicament a la persona o entitat a qui han estat enviats.