02 d'Abril de 2024

Donatiu general: 49 €
Donatiu menors de 35 anys: 49 €

ESPIRITUALITAT I ART CONTEMPORANI

La Fundació Joan Maragall s’ha unit a la iniciativa de la Facultat Antoni Gaudí, de l’Ateneu Universitari Sant Pacià, per oferir-vos aquest curs intensiu —coordinat per Rosa Ribas i Anna M. Blasco— sobre Espiritualitat i art contemporani, amb l’objectiu de reflexionar sobre la pregunta de quin és el paper de l’espiritualitat en l’art contemporani.

Molts dels grans artistes dels primers moviments del segle XX, com Vassily Kandisnky, coincideixen en els seus escrits en la importància de la relació entre la creació artística i la reflexió espiritual i fins i tot mística. De la mà d’alguns dels artistes contemporanis, des de diferents perspectives, la poesia, la música, l’escultura i la fotografia, tindrem ocasió d’endinsar-nos en la relació de l’art d’avantguarda i l’obertura al transcendent.

Dimarts 2 d’abril de 2024
DÉU, JESÚS I CARNER
Carles TORNER

Dimecres 3 d’abril de 2024
LA MÚSICA: EXPRESSIÓ O INVOCACIÓ DE L’ESPIRITUALITAT?
Oriol Pérez TREVIÑO

Dijous 4 d’abril de 2024
MATÈRIA MODELADA: COS I ESPERIT EN LA TASCA D’UN ESCULTOR FIGURATIU
Jorge EGEA