Des del 2009, en virtut de l’acord signat amb Publicacions de l’Abadia de Montserrat, la Fundació Joan Maragall assumeix la direcció de la revista. En  el deixant del Concili Vaticà II, Qüestions de Vida Cristiana vol ser especialment un espai de diàleg entre creients i no creients, entre fe i cultura, ciència i art. Cada número de la revista tracta un tema monogràfic i ho fa des d’una perspectiva polièdrica, des d’angles diversos: pensament, Església, diàleg, arts i lletres, economia, societat, política i educació.

Cada monogràfic serà accesible en PDF passat un temps de la seva publicació.

Diputació de Barcelona - Mancomunitat de Catalunya