11 de Juny de 2024

La Fundació s’uneix als actes de celebració de l’Any Vicent Andrés Estellés, amb motiu del centenari del seu naixement, i organitza una sessió sobre la seva poesia religiosa.

Coneixedors del llibre Déu entre les coses. Antologia de poesia religiosa, de Vicent Andrés Estellés (selecció i introducció d’Enric Ferrer Solivares, publicat a Paiporta per Denes editorial l’any 2009), el Patronat ha decidit organitzar una sessió de lectura de poemes a Barcelona sobre aquest aspecte poc conegut de la seva poesia, que s’adiu plenament amb els objectius de la Fundació: fer-nos ressò del llegat intel·lectual, literari i artístic europeu amb atenció especial al  que hagi dedicat alguna atenció als aspectes espirituals i religiosos del cristianisme. Aquest és el cas de l’obra de Vicent Andrés Estellés, a la commemoració del centenari del qual ens plau contribuir amb aquest acte.

La lectura de poemes anirà a càrrec de David JOU i Carles TORNER.

Activitat organitzada dins l'”Any Estellés” de la Generalitat de Catalunya.