13 de Maig de 2024

El proper dilluns 13 de maig tindrà lloc la 35a sessió del Seminari Intern de Patrimoni Sacre de la Fundació Joan Maragall, de les 18:00 a les 20:00h a la Parròquia de Sant Rafael de Barcelona (Carrer de Marie Curie, 23, Nou Barris, 08042 Barcelona)

Par-oikia, en grec, significa “veïnatge” o “allò que s’esdevé entre les cases”. En aquesta sessió, amb el títol Nous temps, nous temples parroquials, abordarem com els canvis del context urbà afecten les reformes d’edificis sacres, tot revitalitzant-los o capgirant-los. Ho farem amb una visita “in situ” a la propera reforma del temple parroquial de Sant Rafael de Barcelona presentada per Ricardo Gómez Val, Dr. Arquitecte i docent a la l’ESARQ-UIC i, per altra banda, Mn. Pere Milà, acompanyat de T113-Arquitectura, presentarà la recent reforma del temple parroquial de Sant Antoni Abat a Vilanova i la Geltrú.

Preguem confirmació d’assistència enviant un correu a patrimonisacre@fundaciojoanmaragall.org.

Recordem que, tot i tractar-se d’un seminari intern, és una activitat oberta a tots els agents de patrimoni cultural, educadors i persones interessades. Es pot adreçar petició argumentada d’assistència.

CONTEXT