24 d'Octubre de 2023

Fundació Joan Maragall - Tribuna Joan Carrera

L’objectiu de la Tribuna Joan Carrera és analitzar la situació actual del cristianisme a Europa i al món, difondre les experiències de diàleg, comunicació i participació social i potenciar la presència del fet religiós en la societat catalana.

En aquesta ocasió el dinar-col·loqui tindrà com a convidat Javier MADRAZO, polític cristià basc, que parlarà sobre Com viu un polític cristià el seu compromís en un ambient bel·ligerant. Serà presentat per M. Gabriela Serra, mestra, activista social en diversos moviments socials. Militant de la GOAC.

Dia: dimarts 24 d’octubre de 2023
Hora: de 14h a 16h
Lloc: Restaurant La Pomarada (Pg. de Gràcia, 78 Pral. – Barcelona)
Data límit d’inscripció: dijous 19 d’octubre de 2023

Inscripció

Javier Madrazo Lavín, casat, un fill i una filla. Militant de l’HOAC des de l’any 1983. Llicenciat en Filosofia Pura. Ha estat coordinador general d’EB-IU d’Euskadi (1995-2009), diputat del Parlament Basc en representació de la mateixa formació política (1994-2002) i conseller d’Habitatge i Afers Socials del Govern Basc (2001-2009). Va contribuir a la fundació de Gesto por la Paz d’Euskal Herria, moviment en què va ser co-portaveu. Professor de Filosofia, Ètica i Diversificació Curricular en diferents centres públics.