Revista "Qüestions de Vida Cristiana"

Any de publicació: 2015
ISSN: 0214-7769 // PVP 12€
Dipòsit legal: B. 1.413-1959

La discussió sobre la identitat d'Europa, sobre el seu paper en el conjunt del món, sobre els valors que la definexien i el paper que té la tradició judeocristiana en la configuració de la seva ànima és una discussió molt viva.
Aquest número de Qüestions de Vida Cristiana està dedicat a explorar monogràficament aquesta temàtica. Recollim algunes aportacions que van tenir lloc en el I Congrés de la nostra revista que es va celebrar a l'Abadia de Montserrat fa uns mesos. Per això, encapçalen aquest número les paraules de Josep M. Carbonell, President de la Fundació Joan Maragall, i del Pare Abat, Josep Maria Soler. La voluntat de retrobar l'ànima d'Europa —aquesta ànima que la fa ser única i singular en el món— és el que els nostres autors tracten d'entreveure a partir de les seves distintes perspectives.
El lector podrà fruir d'un conjunt d'articles que presenten modes de concebre i entendre la realitat europea, el seu lloc en el món i la seva identitat espiritual, molts diferents entre si. Aquesta pluralitat d'enfocaments creiem que és un valor.

Sumari

Sumari
[Sumari]

[Editorial]