Relacions Església – estat

La Fundació Joan Maragall té la voluntat d’estar atenta a les qüestions d’actualitat i de país i d’aportar a la societat la seva reflexió sempre dins el marc del diàleg entre la fe i la cultura.

Des del mes de gener passat, en diverses reunions de debat, els membres del Patronat han reflexionat sobre el model de relació entre les institucions, l’Església catòlica i –també- les altres confessions religioses presents en la societat catalana marcada per una creixent pluralitat.

D’aquestes reunions n’ha sortit un text amb el qual el Patronat vol fer públic el seu posicionament.

Relacions Església i estat