17 de Maig de 2024

Fundació Joan Maragall - BCN Poesia

Després de l’èxit del recital Tres pregàries del curs passat, la Fundació Joan Maragall s’uneix novament als actes de “Barcelona Poesia” de l’Institut de Cultura de l’Ajuntament de Barcelona, amb l’organització d’un recital de poesia mística.

La mística és una experiència espiritual, un creixement, un somni fet realitat, un desig acomplert, una perfecció possible, una embriaguesa plaent, així com un fort desig d’unió entre la persona i el transcendent, entre l’Amic i l’Amat, i que, sovint, troba en la poesia el seu millor mitjà d’expressió.

Amb el títol A tu, la meva veu es recitarà poesia mística de les tres tradicions religioses monoteistes: Teresa FORCADES donarà veu a versos de la tradició mística cristiana, el sufí Halil BÁRCENA ho farà de la tradició mística musulmana, i el poeta Aurelio MAJOR farà sonar la poesia mística de la càbala jueva.

L’acte serà introduït i presentat per Neus FORCANO, membre del Patronat de la Fundació i directora de Justícia i Pau.