FORALLANÇATS AL CENTRE DE LA CREACIÓ

Any de publicació: 2023
ISBN: 978-84-09-55115-6
Dipòsit legal: B 20.004-2023

Per a l'autor d'aquest Quadern és un contrasentit que existeixin tendències conservadores dins de qualsevol religió, si per conservador entenem l'aferrament a una manera d'interpretar i de concebre el món que no sigui dinàmica i en constant renovació. Els dinamisme no és incompatible amb l'alenada, la força i la direcció dels fonaments tradicionals de cada religió.

Lluís CALVO I GUARDIOLA (Saragossa, 27 de maig de 1963) és un poeta, escriptor i assagista català.
Va estudiar Geografia, però treballa al camp de la gestió cultural. A banda de la creació literària, col·labora habitualment en mitjans de comunicació i en revistes culturals com el Diari de Barcelona, l’Avui, El País, Descobrir Catalunya, Caràcters o Rels. S’han traduït poemes seus al castellà, a l’anglès, a l’italià, al francès i al polonès.
En el camp narratiu ha apostat per una literatura d’idees, amb hibridacions d’estils diversos. La seva aportació assagística culminà amb la publicació de Les interpretacions, una obra que suposà un revulsiu en el món assagístic català.