05 de Juliol de 2021

ACTIVITAT DE REFLEXIÓ INTERNA

El proper dilluns 5 de juliol, de les 19:00 a les 20:00h, tindrà lloc la 26a sessió del Seminari de Patrimoni Sacre de la Fundació Joan Maragall online. Comptarem amb la xerrada de l’historiador de l’art Joan Piña Pedemonte,  Director del museu Tresor de la Catedral de Girona, conservador del conjunt catedralici, i expert en arquitectura parroquial als segles XVII i XVIII, titulada La importància del discurs museogràfic: el cas del nou Tresor de la Catedral de Girona.

Esperem la vostra confirmació d’assistència per poder enviar enllaç de la trobada a la sessió escrivint al correu:

patrimonisacre@fundaciojoanmaragall.org

Recordem que, tot i no ser un acte obert, es pot participar a la sessió adreçant una petició argumentada al correu electrònic indicat.