Quaderns és una col·lecció que vol estar oberta als problemes de fons que travessen la nostra societat, tot posant atenció a la interacció constant entre el cristianisme i la cultura.

Amb aquesta col·lecció volem compartir amb la societat catalana els fruits de la reflexió i el pensament de la Fundació entorn els grans temes culturals.

La Fundació ha emprès la tasca de difondre aquesta col·lecció sense cap cost a aquelles persones que hi puguin estar interessades. Aquest esforç es fa amb una clara voluntat divulgadora per incentivar la reflexió del major nombre de lectors que s’enfronten als temes culturals i religiosos amb esperit crític i voluntat d’obertura.

FORALLANÇATS AL CENTRE DE LA CREACIÓ

L'ESPIRITUALITAT COM A POLÍTICA I NUCLI DE L'ÉSSER HUMA

Lluís CALVO

LA NATURA DESBORDADA