A través de la col·lecció d’assaig en coedició amb Viena Edicions, la Fundació Joan Maragall es proposa de seguir en la línia de potenciar la creació de pensament i d’oferir una aportació intel·lectual en llengua catalana per aquells que comparteixen una sensibilitat religiosa i una sensibilitat cultural.

EL TRON I L’ALTAR. Política i religió a la Catalunya contemporània

Jaume DANTÍ, Lluís Ferran TOLEDANO, Hilari RAGUER, Jordi FIGUEROLA, Maria del Mar GRIERA

VOSTÈ I GEORGE ORWELL

Oriol QUINTANA RUBIO

Sobre l'humanisme orwellià i la condició de l'home corrent

Veure publicació

ÀNGELS I ROBOTS. LA INTERIORITAT HUMANA EN LA SOCIETAT HIPERTECNOLÒGICA.

Jordi PIGEM

XXV Premi Joan Maragall. Epíleg de David JOU

LES DONES DE LA BÍBLIA

Armand PUIG I TÀRRECH, Núria CALDUCH-BENAGES, Jordi CERVERA, Jordi LATORRE, Begonya PALAU, Francesc RAMIS, M. Claustre SOLÉ, Carles TORNER, Josep-Oriol TUÑÍ, Mar PÉREZ i Bàrbara VIRGIL