22 de Febrer de 2010

Maruja Moragas

La Fundació continua les sessions de reflexió sobre l’actualitat cultural i religiosa que inicià el març de 1996 i que segueixen tenint un públic fidel d’assistents.

Les sessions d´actualitat a Ràdio Estel

Les sessions de reflexió de l´actualitat cultural i religiosa, que se celebren cada tercer dilluns de mes a les set de la tarda a l´Auditori, es poden seguir a través de Ràdio Estel i Ràdio Principat. La versió radiofònica de l´activitat, que presenta el periodista Òscar Bardají, inclou la part corresponent a la ponència i s´emet el diumenge de la mateixa setmana, a partir de tres quarts de deu del vespre, dins el programa Nits d'Estels.

Dilluns, 19 d'octubre de 2009 Francesc TORRALBA, catedràdic de filosofia de la Universitat Ramon Llull i Patró de la Fundació
Dilluns, 16 de novembre de 2009 Míriam DÍEZ, periodista i professora de periodisme a la Universitat Abat Oliva
Dilluns, 14 de desembre de 2009 Lluís FOIX, periodista de La Vanguardia

Dilluns, 25 de gener de 2010 Carles SABATÉ, periodista de L'Avui