14 de Desembre de 2020

Nombre màxim d'assistents: 40

Us fem saber que la sessió de reflexió sobre l’Actualitat del primer trimestre, prevista per al dilluns 14 de desembre, ha quedat anul·lada.

Properament rebreu el podcast de la conversa entre Beatriu Bilbeny i Cristina Losa, moderada per Òscar Bardají, sobre el tema El dret  a la salut en temps de pandèmia.

Gràcies pel vostre interès i comprensió

Seguint amb la voluntat d’oferir una reflexió pausada sobre l’actualitat, la Fundació Joan Maragall organitza una taula rodona monogràfica, amb l’objectiu de defugir els ritmes dels nostres dies i deixar espai al diàleg.

Ens plau convidar-vos a la taula rodona d’actualitat d’aquest primer trimestre del curs 2020-2021 que portarà per títol:

EL DRET A LA SALUT EN TEMPS DE PANDÈMIA

Comptarà amb la participació de:

Beatriu BILBENY, Metge de Família (EAP RAVAL SUD)

Cristina SOLA,  Fisioterapeuta en una residència de gent gran afectada per la covid-19

Moderades per: Òscar BARDAJÍ