04 de Juliol de 2022

Facultat de Filosofia (URL) i Fundació Joan Maragall

Aquest any el curs d’estiu de la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull anirà entorn de la figura de Joan Maragall i la seva relació amb Barcelona. Per aquest motiu, la Fundació Joan Maragall hi col·labora i contribueix a fer conèixer una mica més la figura del poeta.

Joan Maragall va viure la gran època de transformació de Barcelona que arrencà amb l’Exposició Universal de 1888 i es projectà vers el segle XX. La profunda relació del poeta amb la seva ciutat i el seu interès en el panorama artístic del seu temps es van reflectir en unes idees estètiques pròpies, inspirades, entre d’altres, per John Ruskin i el bisbe Torras i Bages, i en l’admiració per l’obra d’Antoni Gaudí.

El curs està distribuït en cinc jornades que comprenen quatre classes a la seu de la Facultat de Filosofia, una classe a la Basílica de la Sagrada Família, una classe dinàmica pel centre de Barcelona, i una visita a la Casa-Museu i Arxiu Joan Maragall que es clourà amb una taula rodona.

4 de juliol | Facultat de Filosofia

Horari: de 16h a 18:30h
Dates de matrícula: del 20 de maig a l’1 de juliol de 2022
Preu: 110€