03 de Febrer de 2020

Fundació Joan Maragall i Blanquerna Observatory on Media, Religion and Culture

Nombre màxim d'assistents: 199

El Patronat de la Fundació Joan Maragall i Blanquerna Observatory on Media, Religion and Culture es complauen a convidar-vos a la conferència que amb el títol

LA RELACIÓ ENTRE ELS CATÒLICS I ELS ORTODOXOS, ESTAT DE LA QÜESTIÓ

pronunciarà Cyril HOVORUN, monjo ortodox i director del Huffington Ecumenical Institute a la Universitat Loyola Marymount de Los Angeles, Califòrnia

L’acte tindrà lloc el dilluns 3 de febrer de 2010 a les 19h a l’Auditori de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna

ENTRADA LLIURE PRÈVIA INSCRIPCIÓ

INVITACIÓ

L’arximandrita Cyril Hovorun va ser ordenat dins l'Església ortodoxa i és professor associat d’estudis teològics a la Universitat Loyola Marymount de Los Angeles, director interí de l’Institut Ecumènic Huffington i professor titular de l’Acadèmia Teològica Sankt Ignatios. Llicenciat en l'Acadèmia Teològica de Kíev i la Universitat Nacional d'Atenes, va realitzar els seus estudis de doctorat a la Universitat de Durham sota la supervisió del P. Andrew Louth. Després va ser president del Departament de Relacions Externes de l'Església ortodoxa ucraïnesa, primer vicepresident del Comitè Educatiu de l'Església ortodoxa russa i més tard investigador de les universitats de Yale i Columbia.
Els seus principals camps d’expertesa són les tradicions cristianes primerenques, l’eclesiologia i la teologia pública.
Ha publicat diversos llibres en diferents idiomes