14 de Maig de 2018

Nombre màxim d'assistents: 150

Actualitat cultural i religiosa número 200

Fidel al seu objectiu fundacional de dialogar amb el món de la cultura, el curs 1994-1995 la Fundació Joan Maragall va iniciar una activitat de reflexió sobre l’actualitat cultural i religiosa de cada mes.

Durant tots aquests anys més d’un centenar de persones relacionades d’alguna manera amb els mitjans de comunicació, amb l’Església i/o amb la cultura ens han fet la seva lectura de l’actualitat mensual.

El proper mes de maig aquesta activitat arriba a l’edició número 200.
200 reflexions sobre una actualitat canviant.

Per celebrar aquest esdeveniment el Patronat de la Fundació es complau a convidar-vos a un debat entre els periodistes

Antoni BASSAS i Lídia HEREDIA

Moderats per Òscar BARDAJÍ parlaran sobre la situació actual del periodisme, l’encaix i l’enfocament del fet religiós en els mitjans de comunicació i el pes de la cultura en l’entorn periodístic.