Dades

19 d'Octubre de 2020
De les 19:00 h. fins a les 21:00 h.

Nombre màxim d'assistents: 75

Donades les circumstàncies sanitàries, l’aforament ha quedat reduït i la inscripció per assistir als actes és obligatòria.

El Patronat de la Fundació Joan Maragall es complau a convidar-vos a la inauguració del curs 2020-2021 i a la conferència que pronunciarà Tomáš HALÍK, president de l’Acadèmia Cristiana Txeca

L’acte tindrà lloc el dilluns 19 d’octubre a les 19h a la Sala d’actes del Seminari Conciliar de Barcelona (Diputació, 231)

Al final de l’acte es farà públic el nom del guanyador de l’Ajut a la Formació que atorga la Fundació.

• Conferència pronunciada en anglès amb servei de traducció simultània

Tomáš Halík (Praga, 1948) és un sacerdot catòlic, filòsof i profesor universitari txec. Durant el període comunista a Txecoslovàquia, fou ordenat sacerdot clandestinament i participà de forma activa en els cercles de dissidència religiosa i política. Després de la caiguda del règim, fou nomenat Secretari General de la Conferència Episcopal Txeca i conseller de Václav Havel, escriptor, dramaturg i darrer president de Txecoslovàquia.
Actualment, Halík és professor de la Universitat Carolina de Praga i president de l’Acadèmia Cristiana Txeca, una iniciativa cultural i pastoral, destinada als joves universitaris i al diàleg amb els no-creients. L’any 2014, rebé el prestigiós Premi Templeton, atorgat a personalitats que contribueixen a la investigació i al descobriment de realitat espirituals.