20 de Juny de 2023

Fundació Joan Maragall - Viena Edicions - ISCREB

LA PENÚLTIMA PARAULA
Memòries per a una Església renovada

D’Antoni Matabosch i Soler, president honorari de la Fundació Joan Maragall.

Pel seu pensament teòric i per les activitats impulsades –perquè sense pensament no hi ha acció- Antoni Matabosch ha ajudat a teixir a Catalunya i a Europa tot un seguit d’iniciatives i de complicitats que han enriquit la societat catalana, fomentant el diàleg, el respecte i la pluralitat.

Ara, en aquestes Memòries, repassa la seva dilatada trajectòria dins de l’Església perquè les generacions més joves tinguin una perspectiva històrica que els serveixi per continuar, i millorar, la difícil tasca que van emprendre les generacions anteriors per renovar l’Església.

L’acte tindrà lloc el dimarts 20 de juny de 2023, a les 19h, a la Casa del Llibre (Rbla. de Catalunya, 37 – Barcelona) i hi intervindran Carles DUARTE, Llum DELÀS, Antoni MATABOSCH GRIFOLL i l’autor

ENTRADA LLIURE