12 de Juny de 2023

El proper dilluns 12 de juny tindrà lloc la 32a sessió del Seminari Intern de Patrimoni Sacre, de les 18:00 a les 20:00h a l’auditori de la Fundació Joan Maragall (C/ de València 244)

Iniciarem la sessió amb una conferència de Jordi Bonet, vitraller de temples com la Sagrada Família. A les 19:00, Luís Meseguer Mira ens parlarà de la revista Transfiguración, de la qual és el director. Aquesta publicació tracta sobre l’art sacre contemporani, en totes les disciplines possibles: arquitectura, escultura, música, pintura, audiovisuals, arts escèniques… El Vol.1 de la revista, amb la Llum com a tema central, inclou entrevistes al vitraller Jordi Bonet, el compositor Ramon Humet i col·laboracions d’artistes com la fotògrafa Paula Anta o l’arquitecte José Ignacio Linazasoro.

L’acte acabarà amb un apunt musical d’Alba Morros Llordella —estudiant de de violoncel de l’ESMUC— que interpretarà Nubis lucide splendore, de Luis Meseguer, i amb la lectura de poemes de David Jou, a càrrec d’Aitana Montaner.

En aquesta ocasió no cal confirmació d’assistència.