14 de Desembre de 2023

Fundació Joan Maragall

El proper dijous 14 de desembre tindrà lloc la 33a sessió del Seminari Intern de Patrimoni Sacre de la Fundació Joan Maragall, a les 19:00 al Museu Diocesà de Barcelona (Casa de la Pia Almoina. Av. de la Catedral, 4, 08002 Barcelona)

Aquesta sessió, que compta amb el suport de la Fundació Balmesiana i del Museu Diocesà, es farà ressò de la celebració del seixantè aniversari de la constitució dogmàtica Sacrosanctum Concilium i portarà per títol “Recepció del Concili Vaticà II en l’arquitectura religiosa contemporània”. Comptarem amb la participació del P. Fernando López-Arias, professor a la Pontificia Università della Santa Croce, i el P. Bert Daelemans sj, professor a la Universidad Pontifícia de Comillas. Ambdós són arquitectes i doctors en teologia amb una llarga trajectòria en l’estudi de l’arquitectura religiosa contemporània.

Recordem que, tot i tractar-se d’un seminari intern, és una activitat oberta a tots els agents de patrimoni cultural i persones interessades.

Preguem confirmació d’assistència enviant un correu a patrimonisacre@fundaciojoanmaragall.org.