15 de Juny de 2020

ACTIVITAT DE REFLEXIÓ INTERNA

Seminari coordinat per Eloi ARAN i Ricardo GÓMEZ

El proper dilluns 15 de juny, de 18 a 20h, tindrà lloc la 22a sessió del Seminari intern de Patrimoni Sacre, aquest cop on-line a través de la plataforma jitsi. Serà una molt bona ocasió per retrobar-nos d’una manera diferent i, potser, més accessible arreu del territori. El tema de la sessió serà “Ermites confinades i actives”, atès que tractarem el retaule mural realitzat per Josep Minguell a l’ermita de Sant Eloi, de Tàrrega, i el nou cancell i mobiliari litúrgic a l’ermita de la Mare de Déu de Bellvitge, a l’Hospitalet del Llobregat, amb T113-Taller d’Arquitectura. Les persones interessades rebran l’enllaç de la trobada per correu electrònic.

Esperem  la vostra confirmació d’assistència responent al correu:

patrimonisacre@fundaciojoanmaragall.org

Recordem que, tot i no ser un acte obert, es pot participar a la sessió adreçant una petició argumentada al correu electrònic indicat.