03 de Febrer de 2020

ACTIVITAT DE REFLEXIÓ INTERNA

Seminari coordinat per Eloi ARAN i Ricardo GÓMEZ

El proper dilluns 03 de febrer, de 18 a 20h a la Parròquia Mare de Déu de Lourdes (C/ Mare de Déu del Remei, 38, BCN), tindrà lloc la 21a sessió del Seminari intern de Patrimoni Sacre. Comptarem amb la visita guiada a la reforma del temple per part de Mn. Joan Cabot i l’arquitecte Ignasi Pineda i també reprendrem les comunicacions dels arquitectes catalans presents al VIè Congrés Internacional d’Arquitectura Religiosa Contemporània (CIARC), celebrat a Oporto el passat mes d’octubre amb Alba Arboix-Alió «Multiuso sacro. Intervenciones en el patrimonio religioso de la ciudad de Barcelona»; Ricardo Gómez Val i Bartomeu Jané «Montserrat, ahora y siempre, un punto de encuentro»; i l’equip de T113-Taller d’Arquitectura «Quebraderos litúrgicos en el diseño de arquitectura religiosa actual».

Esperem  la vostra confirmació d’assistència responent al correu:

patrimonisacre@fundaciojoanmaragall.org

Recordem que, tot i no ser un acte obert, es pot participar a la sessió adreçant una petició argumentada al correu electrònic indicat.