05 d'Octubre de 2020

ACTIVITAT DE REFLEXIÓ INTERNA

Seminari coordinat per Eloi ARAN i Ricardo GÓMEZ

El proper dilluns 5 d‘octubre, de 19 a 20h, tindrà lloc la propera sessió del Seminari Intern de Patrimoni Sacre. Aquesta sessió serà dedicada al tema “Comunicació i Patrimoni Sacre” i comptarem amb la intervenció de David García-Asenjo Llana, arquitecte por la ETSAM (2002) i doctor en Proyectos Arquitectónicos Avanzados per la UPM (2016), amb la tesis “Estrategias de proyecto en la arquitectura sacra contemporánea española”. Col·labora com a divulgador d’arquitectura contemporània en mitjans com El Espanyol, CTXT, JotDown o Vanity Fair, i recentment s’ha incorporat a el programa de ràdio Julia en la Onda, a la secció Territorio Comanche. Recentment ha publicat “Manifiesto arquitectónico paso a paso. Un ensayo sobre la arquitectura contemporánea a través de las Iglesias” (Libros.com)

Ateses les circumstàncies sanitàries, seguirem el seminari en format on-line. L’enllaç de la sessió serà facilitada a totes aquelles persones que hagin escrit una petició d’assistència argumentada a: patrimonisacre@fundaciojoanmaragall.org