08 de Febrer de 2021

ACTIVITAT DE REFLEXIÓ INTERNA

Seminari coordinat per Eloi ARAN i Ricardo GÓMEZ

La 25a sessió del Seminari de Patrimoni Sacre, en modalitat online el dilluns 8 de febrer les 19:00 a les 20:00h, farà una mirada a les darreres aportacions britàniques sobre Patrimoni Sacre.

A tal efecte comptarem amb una primera xerrada de l’arquitecte Marc Piqué i Gascón, resident al Regne Unit, amb el títol Intervencions arquitectòniques en esglésies a Anglaterra i, posteriorment, una segona xerrada a càrrec de Mn. Carles Elías, arquitecte i professor al Màster de l’Institut de Litúrgia, amb el títol Intervencions arquitectòniques i espais litúrgics en l’obra de John Pawson.

Recordem que, tot i no ser un acte obert, es pot participar a la sessió adreçant una petició argumentada al correu electrònic patrimonisacre@fundaciojoanmaragall.org