22 de Novembre de 2021

Fundació Joan Maragall

ACTIVITAT DE REFLEXIÓ INTERNA

El proper dilluns 22 de novembre, de 18:00 a 20:00h, tindrà lloc la 27a sessió del seminari intern de Patrimoni Sacre de la Fundació Joan Maragall. Atenció! Reprenem la presencialitat però canviem la ubicació atès que ens acollirà el Museu Diocesà de Barcelona (Casa de la Pia Almoina, a la Plaça de la Catedral), una mostra de col·laboració entre la FJM i la Delegació de Pastoral Fe i Cultura de l’Arquebisbat de Barcelona.

En aquesta sessió es tractarà la temàtica de l’ecumenisme i comptarem amb una primera intervenció del Dr. Antoni Matabosch, President honorari de la FJM, amb el títol L’espai de l’ecumenisme i, posteriorment, la de Lucía Ferrater, arquitecta al despatx OAB (Office of Architecture in Barcelona), amb el títol Una comunidad, un proyecto, una realidad.

Recordem que, tot i no ser un acte obert, es pot participar a la sessió adreçant una petició argumentada al correu electrònic indicat.

patrimonisacre@fundaciojoanmaragall.org