14 de Desembre de 2020

ACTIVITAT DE REFLEXIÓ INTERNA

El proper dilluns 14 de desembre, de 18 a 20h, s’esdevindrà la 24a sessió del Seminari Intern de Patrimoni Sacre (online), dedicada a l’obra realitzada o projectada als bisbats de la Tarraconense de l’artista eslovè P. Marco Ivan Rupnik SJ i l’equip multidisciplinari del Centre Aletti, de Roma.

En una primera intervenció, Mn. Pepe Chisvert ens presentarà la intervenció realitzada al temple parroquial de Sant Julià de Lòria, a Andorra. Posteriorment, la M. Mar Izuel, missionera de la Sagrada Família de Natzaret, ens presentarà la reforma de l’església escolar del Col·legi Montserrat de Barcelona. Finalment, l’Eloi Aran, arquitecte i teòleg, ens presentarà breument el projecte del P. Rupnik a la Cova de Sant Ignasi de Manresa.

Recordem que, tot i no ser un acte obert, es pot participar a la sessió adreçant una petició argumentada al correu electrònic patrimonisacre@fundaciojoanmaragall.org