12 de Febrer de 2018

ACTIVITAT DE REFLEXIÓ INTERNA

El proper dilluns 12 de febrer tindrà lloc la 13a sessió del Seminari Intern de Patrimoni Sacre de la Fundació Joan Maragall, de les 18:00 a les 20:00h, a l’església del Col·legi Lestonnac de Barcelona, (Aragó 284).

En aquesta ocasió tractarem la relació del patrimoni i l’espai sacre en els centres educatius i comptarem amb les intervencions dels següents arquitectes:

Eloi Aran, Giuseppe Giacalone i Maria del Mar Viladot, autors de la reforma de l’església del Col·legi Lestonnac de Barcelona.

Santi Vea i Carlos Resino, autors de la capella de l’Escola Mare de Déu de la Salut de Sabadell.

Joan Coma, autor de l’oratori del Col·legi Pineda a L’Hospitalet.

Sergio Espiau, autor de l’oratori del Col·legi Canigó a Barcelona.

Carlos Francesch i Araceli Manzano, autors de la reforma de la capella del Col·legi Jesuïtes-Casp de Barcelona (premi FAD de l’opinió 2006).

Tot i no ser un acte obert, es pot participar a la sessió adreçant una petició argumentada al correu electrònic patrimonisacre@fundaciojoanmaragall.org