22 d'Octubre de 2018

ACTIVITAT DE REFLEXIÓ INTERNA

El proper dilluns 22 d’octubre, de 18 a 20h, tindrà lloc la 15a sessió del Seminari Intern de Patrimoni Sacre de la Fundació Joan Maragall, a la seu de la mateixa (c/ València 244). En aquesta sessió tindrem unes paraules de record per Enric Comas sj (+ 4/09/2018) i tractarem el llegat d’Antoni Gaudí. Comptarem amb una primera xerrada del Sr. Carles Freixes, Enginyer de l’edificació i Màster en Restauració de Monuments, especialitzat en la obra religiosa de l’arquitecte Isidre Puig Boada. Posteriorment intervindrà Javier Muriel, Enginyer de l’edificació i Màster d’Història i Patrimoni Cultural de l’Església, que parlarà sobre la Capella de l’Assumpció i el Monument al Dr. Torras i Bages de la Basílica de la Sagrada Família. Comptarem també amb la presència del Sr. Jordi Bonet i Armengol, arquitecte director de la Basílica de la Sagrada Família fins el 2012.

Recordem que, tot i no ser un acte obert, es pot participar a la sessió adreçant una petició argumentada al correu electrònic patrimonisacre@fundaciojoanmaragall.org.

Podeu seguir l’actualitat religiosa als portals de Catalonia Sacra i CatalunyaReligió