15 de Juny de 2023

Fundació Joan Maragall - Tribuna Joan Carrera

La Tribuna Joan Carrera, de la qual forma part la Fundació Joan Maragall, organitza la 5ª convocatòria amb la participació de José MARTÍNEZ GORDO, teòleg i escriptor, i parlarà sobre El camí sinodal alemany i el sínode mundial de bisbes: què està en joc?

L’objectiu d’aquests dinars-col·loquis és analitzar la situació actual del cristianisme a Europa i al món, difondre les experiències de diàleg, comunicació i participació social i potenciar la presència del fet religiós en la societat catalana.

Dia: dijous 15 de juny de 2023
Hora: de 14h a 16h
Lloc: Restaurant La Pomarada (Pg. de Gràcia, 78 Pral. – Barcelona)
Data límit d’inscripció: dijous 8 de juny de 2023

Inscripció

José Martínez Gordo és catedràtic emèrit de Teologia de Vitòria, professor de Cristianisme i Justícia, capellà de l'equip ministerial de la unitat pastoral de Basauri (Bizkaia). Ha estat professor de teologia a Bilbao, Sant Sebastià i Nàpols. Ha publicat darrerament els llibres “La conversión del papado y la reforma de la Curia vaticana”, “Estuve divorciado y me acogisteis”, “Ateos y creyentes. Qué decimos cuando decimos Dios”. Analitza, sense pèls a la llengua, l'actualitat eclesial mundial amb una mirada lúcida, irònica i profunda.