05 de Març de 2024

Fundació Joan Maragall - Tribuna Joan Carrera

L’objectiu de la Tribuna Joan Carrera és analitzar la situació actual del cristianisme a Europa i al món, difondre les experiències de diàleg, comunicació i participació social i potenciar la presència del fet religiós en la societat catalana.

En aquesta ocasió el dinar-col·loqui tindrà com a convidada  Margit ECKHOL, membre de la comissió sinodal d’Alemanya, que parlarà sobre La Sinodalitat i el debat sobre el protagonisme de la dona a l’Església.Serà presentada per Mar Galceran, doctora en Pedagogia i màster d’espiritualitat Transcultural. Ha estat membre del Patronat de la Fundació Joan Maragall i ha dirigit diverses institucions socials, pastorals i docents.

Dia: dimarts 5 de març de 2024
Hora: de 14h a 16h
Lloc: Restaurant La Pomarada (Pg. de Gràcia, 78 Pral. – Barcelona)

Margit Eckholt, ha estat fins fa pocs mesos presidenta de l’Associació Europea de Teologia Catòlica i és professora de teologia dogmàtica de la Universitat de Osnabrück, vice-presidenta de l’Institut internacional per a investigacions en missionologia, doctora honoris causa de la Universitat de Luzern i professora visitant i post-doctoral d’altres universitats internacionals. És membre de la comissió sinodal d’Alemanya.