22 de Març de 2023

Tribuna Joan Carrera

La Tribuna Joan Carrera, de la qual forma part la Fundació Joan Maragall, organitza la 4ª convocatòria amb la participació de Nathalie BECQUART, subsecretària del Sínode de Bisbes.

L’objectiu d’aquests dinars-col·loquis és analitzar la situació actual del cristianisme a Europa i al món, difondre les experiències de diàleg, comunicació i participació social i potenciar la presència del fet religiós en la societat catalana.

Dia: dimecres 22 de març de 2023
Hora: de 14h a 16h
Lloc: Restaurant la Pomarada (Pg. de Gràcia, 78 Pral. – Barcelona)
Data límit d’inscripció: dijous 16 de març de 2023

INFORMACIÓ I INSCRIPCIÓ

Nathalie Becquart va estudiar a la Facultat del Centre Sèvres dels jesuïtes a París, especialitzada en eclesiologia. Ha treballat 25 anys compromesa en el camp de la joventut. Va ser la directora del Servei Nacional per a l’Evangelització dels joves i de les vocacions de la Conferència Episcopal Francesa durant set anys. Va prendre part en el Sínode de la Joventut com a observadora. El febrer de 2021 el Papa Francesc la va nomenar subsecretària general del Sínode de Bisbes. Des del desembre de 2021 és membre del Dicasteri per a la Comunicació.