ARRELAR LA FE EN LA CULTURA. EL PENSAMENT DE PAU VI

Josep Maria SOLER

Any de publicació: 2002
ISBN: 84-8297-579 X

Josep M. Soler (Santa Eugènia de Ter, Girona, 1946). L'any 1970 entrà al Monestir de Montserrat com a monjo. Estudis eclesiàstics fets a Montserrat, llicenciat en teologia, especialitat sacramentologia. En diversos períodes ha estat membre del Consell de l'Abat de Montserrat. Des del 16 de maig del 2000 és Abat de Montserrat.

El concepte de diàleg és un dels més adequats per caracteritzar el pontificat de Pau VI. Un diàleg que vol abraçar tots els homes i dones, sigui quina sigui la seva condició o la seva fe, i que inclou l’ésser humà tot sencer, fins al més íntim i més genuí d’ell mateix: la seva dimensió religiosa.