Col·lecció "Cristianisme i Cultura"

CONTRACTE I ALIANÇA. ÈTICA, POLÍTICA I RELIGIÓ

Fundació Joan Maragall. Aula Joan Maragall 3- EXHAURIT

Adela CORTINA

Cruïlla
Any de publicació: 2001
ISBN: 84-661-0199-3

Adela Cortina. Doctora en Filosofia per la Universitat de València. Ocupa la càtedra d´ètica i filosofia política. Directora de la Fundació ÉTNOR i membre del comitè ètic de l´Hospital Clínic de la Universitat de València.

La preocupació d’aquest llibre és l’articulació dels discursos de l’ètica, la política i la religió per aconseguir espais d’humanitat on els éssers humans siguem capaços de desenvolupar-nos com a persones.