Col·lecció "Cristianisme i Cultura"

EL CRISTIANISME EN UNA SOCIETAT PLURAL

Gabriel AMENGUAL, Adela CORTINA, Danièle HERVIEU-LÈGER, José M. MARDONES, Paul POUPARD, Joan RIGOL

Cruïlla
Any de publicació: 2003
ISBN: 84-661-0902-1

Autors: G. Amengual, A. Cortina, D. Hervieu-Léger, J.M. Mmardones, P. Poupard, J. Rigol i Roig.

En aquest llibre es reflexiona sobre els canvis, les metamorfosis de la societat occidental durant el segle XX cap a una societat plural, i sobre el lloc i el paper del cristianisme en aquesta nova situació