EL VIATGE INTERIOR

Claret
Any de publicació: 2011
ISBN: 978-84-9846-491-7

Una de les característiques més destacades del qui ha realitzat el viatge fins al propi interior és la unitat de vida. El místic és el qui viu en la unitat. No és pas el qui renuncia a tot per tancar-se en un món irreal, sense preocupació per la històrio i per les persones. Al contrari, és el qui ha sabut entrar al seu interior i des d'allà descobrir el sentit de la vida que li permet de ser a tot arreu, de relacionar-se amb tota mena de persones, de contemplar tot i tothom amb una mira de prounditat, que és una mirada d'amor

Agustí Borrell i Viader és carmelita descalç, secretari de l'Associació Bíblica de Catalunya i provincial dels Carmelites Descalços de Catalunya i Balears. Ha publicat diversos llibres i articles sobre temes bíblics i d'espiritualitat carmelitana. Es coordinador del congrés d'Espiritualitat, que ha celebrat fins ara quatre edicions, dedicades a sant Joan de la Creu, santa Teresa de Lisieux, Edith Stein i sant Pau.