ELS ARTICLES DE MARAGALL I DE PIJOAN SOBRE LA SAGRADA FAMILIA

Claret
Any de publicació: 2003
ISBN: 84-8297-611-7

Anna M. Blasco (Barcelona, 1952). Doctora en Filosofia i Lletres per la Universitat Autònoma de Barcelona. Des de l'any 1990 és gerent de la Fundació Joan Maragall i , des de 1997, és professora de l'ISCREB

El treball que fan els dos articulistes entre 1905 i 1907 no és unicament posar en relleu la tasca creadora de l’arquitecte, sinó, sobretot, projectar el temple cap al futur, dotar-lo d’un sentit.

Quadern en PDF