Col·lecció "Cristianisme i Cultura"

ÉS JESÚS L’ÚNIC SALVADOR UNIVERSAL?

Antoni BENTUÉ

Fundació Joan Maragall. Aula Joan Maragall 9

Cruïlla
Any de publicació: 2005
ISBN: 84-661-1145-X

Antoni Bentué i Bentué, doctor en ciències de la religió per la Universitat d'Estrasburg, és professor de teologia fonamental a la Universitat Catòlica de Santiago de Xile, activitat que compagina amb períodes de docència a l'estranger. Ha estat vicedegà de la Facultat de Teologia i president de la Sociedad Chilena de Teologia.

L’autor reflexiona sobre la presentació del cristianisme de presentar-se com a única religió veritable. Fins a quin punt les altres religions no són camins de salvació legítims volguts per Déu?