ESGLÉSIA I MÚSICA SACRA: PASSAT, PRESENT I FUTUR

Claret
Any de publicació: 2003
ISBN: 84-8297-647-8

Valentí Miserachs (Sant Martí de Sesgueioles), llicenciat en teologia per la Pontifícia Universitat Gregoriana de Roma. Des de 1995 es president del Pontificio Istituto di Musica Sacra. Ha destacat en les tasques de compositor, d'executor i de professor.

L’autor creu que ara s’imposa una reforma que canalitzi i coordini millor els esforços que s’han fet i es fan en les diverses esglésies locals i miri de reincorporar el cant gregorià, la polifonia i la música d´orgue

Quadern en PDF